Praktiškas vidutinio dydžio visureigis: 2026 Honda Passport TrailSport

Praktiškas vidutinio dydžio visureigis: 2026 Honda Passport TrailSport

0 Komentarai Tadas Jankauskas

5 Minutės

Vidutinio dydžio visureigis, orientuotas į praktiškumą

2026 m. Honda Passport TrailSport yra vidutinio dydžio visureigis, sukurtas remiantis kasdieniu praktiškumu, o ne emociniu blizgesiu. Šioje perpildytoje klasėje, kur pirkėjų sprendimus lemia erdvė, komfortas ir universalumas, Passport išsiskiria apgalvotu išdėstymu, rafinuotu salonu ir pakankamai bekelės įrangos, kad patiktų savaitgalio nuotykių mėgėjams.

Pagrindiniai akcentai

Erdvus ir tylus salonas

Naujasis Passport imponuoja gausia vidaus erdve. Penkių vietų salonas yra patogus tiek priekyje, tiek gale, o Honda akivaizdžiai skyrė prioritetą daiktų laikymui: dėžutės, kišenėlės ir protingai išdėstyti skyreliai leidžia vežti kasdienius daiktus be kompromisų. Už galinių sėdynių bagažo skyrius talpina apie 16 kabininių lagaminų; nulenkus antrą eilę, bagažo tūris išauga iki 83 cu ft — vos 4 cu ft mažiau nei trijų eilių Honda Pilot.

Reklama – tęsti skaitymą žemiau

žiūrėti išorės nuotraukas Marc Urbano|Car and Driver žiūrėti išorės nuotraukas Marc Urbano|Car and Driver

Subalansuota eiga ir užtikrintas valdymas

Vairavimas yra reaguojantis ir tiesmukas, ir nors Passport nevažiuos kaip sportinis sedanas, jis randa malonų pusiausvyrą tarp vikrumo ir komforto. Mūsų bandytas TrailSport modelis užfiksavo maksimalų šoninį sukibimą 0,80 g — pagarba verta rodiklis šeimyniniam visureigiui su visureigio padangomis. Standartinė visų ratų pavara apima galinį diferencialą su sukimo momento skirstymu, kad optimizuotų trauką, o Honda teigia, jog bendras kėbulo standumas kai kur padidėjo apie 50 proc., kas sumažina lankstumą per duobes ir didesniu greičiu. Išskirtinai, TrailSport išlieka santykinai tylus bekelės stiliaus visureigio atžvilgiu — salone esant 70 mph triukšmas siekia apie 68 dB.

Šios grublėtos padangos yra TrailSport bekelės charakterio dalis. Padidintas pravažumas (dabar 8,3 colio), pagerintas priekinis kampas, apsauginiai dugno skydai ir tempiamieji kabliukai suteikia pagrįstumo šiame stambiame išvaizdos dizaine.

Minusai: Pavadinti jį lėtu būtų perdėta; žymiai sunkesnis nei anksčiau; praktiškumas nėra itin jaudinantis.

Pavarų sistema ir dinamika

Honda įdiegė Passport 3,5 l V6 variklį, kuris dabar naudoja dvigubą paskirstytųjų vožtuvų (DOHC) konfigūraciją vietoje ankstesnio SOHC sprendimo. Maksimali galia siekia 285 AG esant 6100 aps./min. Variklis yra sureguliuotas labiau sklandžiai ir naudingai traukai nei aukštiems apsukų malonumams; jis neturi senojo VTEC stiliaus charakterio, bet yra efektyvus ir prognozuojamas.

Aukos kaina — svoris. Mūsų bandytas TrailSport Elite sveria apie 4782 lb — maždaug 545 lb daugiau nei ankstesnis Passport — ir ši masė sušvelnina pagreitį. Mūsų 0–60 mph įsibėgėjimas buvo 7,3 s, palyginti su 5,9 s ankstesniam modeliui. Tačiau kuro ekonomija pagerėjo: realiame naudojime autostradoje ~25 mpg esant 75 mph, tai maždaug 2 mpg geriau nei buvęs TrailSport.

Dizainas ir praktiškumas

TrailSport išorės akcentai pabrėžia funkcionalumą: masyvios padangos, didesnis važiavimo aukštis, apsauga dugnui ir matomi tempimo taškai. Salone Honda ir toliau skiria prioritetą funkcijai — gausus daiktų laikymo kiekis, apgalvota ergonomika ir šeimai palanki išdėstymo schema. Pasirenkamas panoraminis stoglangis ir kitos komforto funkcijos padidina svorį, bet pagerina suvokiamą rafinuotumą tokiose versijose kaip TrailSport Elite, kurią bandėme ir kurios etiketės kaina siekė apie $54,355.

Rinkos pozicija ir palyginimai

Honda pozicionuoja Passport tarp miestui skirtų crossoverių ir didesnių trijų eilių visureigių, tokių kaip Pilot. Lyginant su konkurentais, Passport pabrėžia protingą naudą, tylų rafinuotumą ir kuklią bekelės galimybę, o ne gryną sportiškumą ar prabangą. Jis praktiškas taip, kaip daugeliui sėkmingų vidutinio dydžio SUV — nešviesus, bet patikimas ir gerai apgalvotas. Pirkėjai, kurie vertina greitesnį 0–60 laiką ar sportiškesnį vairavimo charakterį, gali ieškoti kitur, tačiau tie, kuriems svarbi bagažo talpa, komfortas ir pajėgi AWD sistema, Passport atrodys patrauklus.

Specifikacijų apžvalga

  • Variklis: 3,5 l V6
  • Galia: 285 AG esant 6100 aps./min.
  • Pavaros sistema: Standartinė visų varančiųjų ratų pavara su sukimo momento skirstymo galiniu diferencialu
  • Aukštis nuo žemės: 8,3 colio (TrailSport)
  • Bagažo talpa: apie 16 kabininių lagaminų už galinių sėdynių; 83 cu ft su nulenkta galine eile
  • 0–60 mph: 7,3 s (testuotas TrailSport Elite)
  • Stebėta kuro ekonomija autostradoje: ~25 mpg esant 75 mph
  • Išmatuotas salono triukšmas: ~68 dB esant 70 mph
  • Testuoto automobilio kaina: ~54 355 USD (TrailSport Elite)

Verdiktas

2026 m. Honda Passport TrailSport yra blaiviai mastantis vidutinio dydžio visureigis, kuris teikia prioritetą praktiškumui, išdėstymui ir rafinuotumui. Tai nėra emocinis vairavimo automobilių mėgėjas, tačiau jis suteikia tylų, patogų važiavimą, didelę bagažo erdvę ir kuklią bekelės pranašumą. Šeimoms ir aktyviems pirkėjams, vertinantiems protingas galimybes ir gerai išvystytą saloną, Passport yra tvirtas konkurentas vidutinio dydžio SUV segmente.

Šaltinis: caranddriver

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą