Ford Mustang GTD: brangiausias gamybinis Ford ir jo vaidmuo

Ford Mustang GTD: brangiausias gamybinis Ford ir jo vaidmuo

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

4 Minutės

Mustang GTD ir jo vieta Ford modelių gretose

Jei nesate išsamiai susipažinę su Ford naujausiu asortimentu, lengva manyti, kad GT vis dar išlaiko brangiausio gamybinio modelio vardą. Tačiau GT gamyba baigėsi prieš beveik trejus metus, tad titulą perėmė kitas halo automobilis: Mustang GTD. Pristatytas prieš dvejus metus kaip trasai skirtas, riboto leidimo Mustangas, GTD pribloškė entuziastus agresyvia aerodinamika, lenktynėms paruoštais komponentais ir kaina, prilygstančia žinomiems superautomobiliams.

Dizainas ir vizualiniai patobulinimai

Mustang GTD dizainas yra neabejotinai ekstremalus — milžiniškas galinis sparnas, ryškus splitteris, gausūs anglies pluošto elementai ir tiksliai suformuotos ventiliacijos angos. Neseniai baltas GTD pavyzdys pasirodė „Instagram“ su naujais HRE Wheels ratlankiais. Automobilis turi penkių dvigubų stipinų ratlankių komplektą, raudonas stabdžių apkabas kiekviename kampe, kontrastuojančias juodas apdailos dalis ir būdingą per didelį galinį sparną. Šie estetiniai ir funkciniai sprendimai pagerina tiek gatvės įvaizdį, tiek trasos rezultatus ir pabrėžia jo kolekcinę vertę.

Išorės akcentai

  • Didelis galinis sparnas ir agresyvi aerodinamika didesniam prispaudimui
  • Anglies pluošto akcentai ir lenktynėms skirtos aušinimo angos
  • Individualūs HRE penkių dvigubų stipinų ratlankiai ir raudonos apkabos ant eksponuoto automobilio

Galingumas ir specifikacijos

Mustang GTD varomas kompresoriniu 5,2 litrų V8 varikliu, kuris suteikia įspūdingus 815 bhp (827 PS / 608 kW). Toks galingumas priskiria GTD elitinei kategorijai: jis yra toks pat galingas kaip dauguma šiuolaikinių hiperautomobilių ir žymiai pranašesnis už daugumą gamyklinių Mustang modelių. GTD naudoja S650 platformą ir tą pačią cockpit architektūrą kaip ir kiti Mustang variantai, tačiau važiuoklės derinimas, aerodinamika ir pavarų sistemos kalibracija yra specialiai pritaikyta GTD trasiniam pobūdžiui.

Pagrindinės specifikacijos

  • Variklis: 5,2 litro su kompresoriumi V8
  • Galia: 815 bhp (827 PS / 608 kW)
  • Platforma: S650 Mustang architektūra (trasai modifikuota)

Rinkos pozicionavimas ir kainodara

Pradinė kaina — 327 960 USD, įskaičiavus papildomus mokesčius už didelį kuro vartojimą ir pristatymą — leidžia Mustang GTD pakilti virš daugelio tradicinių aukštos klasės sportinių automobilių. Jis yra brangesnis nei Porsche 911 GT3 RS (MSRP apie 250 000 USD) ir artėja prie egzotiškos rinkos ribos. Dėl konteksto, Lamborghini Temerario (Huracán įpėdinis) daugelio rinkų sąrašuose įvertinamas apie 390 000 USD. GTD kaina atspindi ribotą gamybą, aukštos kokybės trasinę įrangą ir kolekcinį patrauklumą, o ne tipišką Mustang vertės pasiūlymą.

Palyginimai ir prekės ženklo strategija

GTD nėra masinei rinkai skirtas muscle car — tai halo projektas, skirtas demonstruoti Ford Performance inžineriją. Skirtingai nei Porsche 911 GT3 RS, kuris nuo pat pradžių buvo sukonstruotas kaip trasos įrankis, GTD kilo kaip Mustang pagrindas su itin išplėstais lenktyniniais patobulinimais. Gandai apie vidurinio išdėstymo variklio konfigūraciją ankstyvų bandymų metu buvo paneigti — kamufliažas ir netikros ventiliacijos klaidino stebėtojus. Atrodo, Ford stengiasi vengti produktų kanibalizacijos — pranešama, kad būsimasis Shelby GT500 įpėdinis gali siekti apie 800 AG, tikėtina šiek tiek mažiau nei GTD, kad būtų išsaugota GTD halo reikšmė.

Ar GTD taps kolekcinis automobilis?

Ribotas kiekis, ekstremalus galingumas ir unikalūs vizualiniai elementai daro Mustang GTD tikėtinu kandidatu į ateities kolekcionuojamus automobilius. Neseniai HRE Wheels aprūpintas baltas pavyzdys tik dar labiau pabrėžia susidomėjimą tarp kolekcininkų ir entuziastų, kurie gali pasirinkti aukštos klasės Mustangą vietoje panašios kainos egzotinio sportinio automobilio. Vis dėlto klausimas lieka: ar leistumėte tiek pat, kiek už naują superautomobilį, kad įsigytumėte trasai skirtą Mustangą? Daugeliui fanų GTD charakteris ir kilmė atsako į šį klausimą teigiamai, bet galutinis sprendimas vis tiek yra asmeninis.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą