2026 Toyota RAV4 Woodland Hybrid: praktiškas nuotykis

Išsami 2026 Toyota RAV4 Woodland Hybrid apžvalga: praktiškas lauko orientuotas RAV4 hibridas su eAWD, 18 colių visureikštėmis padangomis, 1 500 W inverteriu ir gamykliniu vilkimo kablys — kasdien ir už asfalto.

3 Komentarai
2026 Toyota RAV4 Woodland Hybrid: praktiškas nuotykis

14 Minutės

Šeštos kartos RAV4 pasirodo kaip tik hibridinė šeima, o Woodland nebėra riboto leidimo žinučių modelis. Dabar tai nuolatinė komplektacija su savo ženklais, įranga ir paruošimu. Galvokite apie visureikštes padangas, pakeltas bėgines su skersiniais, atpažįstamą priekį su Rigid rūko žibintais, gamykline traukimo kilpa ir salonu, sukurtu intensyviam naudojimui. Leidome laiko tiek bekelei, tiek keliui 2026 m. RAV4 Woodland Hybrid, kad įvertintume, kiek faktiškai jis pajėgus, ką atiduoda palyginti su gatvei orientuotomis versijomis ir ar tikrai yra geriausias pasirinkimas savaitgalio tyrinėtojams, vis dėlto daugiausia riedantiems asfaltu.

Kuo Woodland dabar yra

Woodland anksčiau buvo specialus leidimas. 2026 m. jis išauga į įprastą, pavadintą RAV4 komplektaciją. Tai svarbu, nes Toyota įsipareigoja jo tapatybei: unikalūs ženkliukai, skirta ratų ir padangų pakopa, standartinė stogo įranga ir funkcijų rinkinys, labiau linkęs į naudingumą nei į blizgesį. Tai nėra uolų kopiklis. Nėra plieninių apsauginių plokščių ar užrakinamų diferencialų. Tai minkštesnė bekelėms pritaikyta versija su protingais sprendimais tose vietose, kur dauguma savininkų juos pastebės.

Pagrindiniai Woodland pakeitimai

  • Standartinė elektroninė visų varančiųjų ratų sistema

  • Visureikštės padangos 18 colių ratams

  • Apie pusės colio daugiau važiavimo aukščio nei įprastame hibride, iš viso 8,5 colio pravažumo

  • Padalinta „hammerhead“ grotelė su integruotais Rigid Industries LED rūko žibintais

  • Pakelti stogo bėgiai su skersiniais įskaičiuoti

  • Gamykliškai sumontuotas vilkimo kablys, įvertintas iki 3 000–3 500 lb priklausomai nuo rinkos ir komplektacijos

  • 1 500 W AC maitinimo lizdas bagažo skyriuje

  • Woodland žymėjimas viduje ir išorėje

Pastaba apie galią: Woodland Hybrid naudoja Toyota penktos kartos hibridinę sistemą. Bendras išėjimas yra 236 hp hibridiniam AWD. Tai daugiau nei ankstesnės kartos hibridas. Jei norite įkraunamo hibrido (PHEV) galimybės, ji siūloma kituose komplektacijose. Automobilis, kurį vairavome, yra standartinis pilno hibrido variantas, ne plug-in.

Apleidimas: dizainas, kuris atrodo pasiruošęs ir vengia triukų

Woodland atrodo kitaip, nes funkcionalūs elementai yra pirmame plane. Padalinta „hammerhead“ grotelė apgaubia ryškius Rigid LED rūko žibintus. Apačioje buferio yra sidabrinė detalė, o variklio dangčio linijos yra raumeningesnės, kad atitiktų kampuotą priekį. Parkavimo jutikliai integruoti tiek priekyje, tiek gale.

Šonuose matote unikalius 18 colių šešių stipinų ratus su visureikštėmis padangomis. Padangų šoninės sienelės aukštis didesnis nei gatvinių padangų, tai prisideda prie didesnio pravažumo ir padeda minkštinti staigius duobes, kai asfaltas baigiasi. Toyota išlaiko juodą apsaugą arkose ir slenksčiuose — ji skirta atlaikyti paviršinius brūžinimus, kad dažyti paviršiai liktų nepažeisti.

Stogo įranga yra standartinė. Pakelti bėgiai su skersiniais nėra tik vizualus priedas — galite iš karto užkelti dėžes, dviračius, lentas ar kanoją be papildomų priedų. Yra ir smulkus pastebėjimas: veidrodėliai ir durelių rankenos turi blizgantį apdailą, o apatinė apsauga yra matinė. Atrodo aštriai, bet blizgus paviršius lengviau parodo takų mikro-scratches. Jei dažnai leidžiatės siaurais takais, apsvarstykite apsauginę plėvelę.

Gale matysite Woodland ženklelį, gamyklinį prikabinimo elementą tvarkingai paslėptą apačioje ir beveik vertikalią galinę bagažinės dangtį, suteikiančią maksimalų krovinių aukštį. Galite užsakyti dangčio atidarymą be rankų. Toyota išplėtė aptikimo zoną, kad būtų lengviau paleisti koją, kai rankos užimtos.

Bekelės įspūdžiai: tylus sukimo momentas ir nuoširdžios ribos

Praleidome apie 40 minučių už asfalto ir Woodland ne kartą nustebino. Hibridinis sukimo momentas yra labai tylus ir labai akivaizdus. Automobilis dozavo galią taip, kad lėtas judėjimas būtų lengvas. Nereikia laukti, kol užsikraus turbo ar transmisija susitars. Pastumiate akseleratorių ir važiuoja.

Kur yra ribos

  • Važiavimo aukštis. Su 8,5 colio Woodland praeina griovas ir mažas skardas, bet gilūs breakover briaunos ar uoliniai laiptai pareikalaus daugiau aukščio.

  • Apatinė apsauga. Gamykliškai nėra plieninių apsauginių plokščių. Pasirinkite trasą atsargiai ir turėkite stebėtoją techninėse vietose.

  • Padangos. Visureikštis komplektas yra protinga vidurio stotelė. Jos gerai įsikanda į purvą ir žvyrą bei išlieka civilizuotos magistralėje. Purvo klampynėms ar aštrių uolų sodams reikėtų agresyvesnių padangų, bet tai nėra Woodland misija.

Jei laikysitės šių ribų, Woodland jaučiasi ramus ir pajėgus. Elektrinis galinis tiltas ir traukos logika dirba su atvira padangų protektoriaus rašta, kad palaikytų pastovų progresą ant laisvo paviršiaus.

Kelių įvertinimas: kasdienė dalis

Dauguma RAV4 kilometrų įveikiami asfaltu. Čia Woodland turi būti geras, ir jis yra.

Važiavimo komfortas ir triukšmas
Aukštesnė šoninė sienelė padeda. Smūgiai sušvelnėja ir automobilis vengia klibėjimo, kurį kai kurie crossoveriai jaučia ant plėtimosi siūlių. Visureikščių dunksėjimas girdimas tam tikruose asfalto paviršiuose, bet triukšmo lygis mažesnis nei tikėtasi. Hibridinis agregatas išlieka tylus, nebent stipriai spaudžiate gazą, ir net tada garsas žemesnis nei ankstesnės kartos.

Vairavimas ir kontrolė
Vairavimas jaučiasi ramesnis centre nei senesniuose RAV4. Posūkis yra prognozuojamas, o kūno svyravimas yra pastebimas, bet gerai suvaldomas. Palyginti su gatvei tune'intu XSE su 20 colių ratais, Woodland jaučiasi lengvesnis ir sąžiningesnis sugrįžtamuoju ryšiu. Sauso asfalto sukibimas pakankamai stiprus, kad galėtumėte įvesti greitį vidutiniame posūkyje be nenuspėjamo išeigos.

Agregato reakcija
Toyota penktos kartos hibridinė sistema orientuota į sklandumą ir instinktyvų reagavimą. Paspauskite akseleratorių ir elektrinis sukimo momentas užpildo pirmą akimirką, todėl automobilis atrodo žvalus be dramatizmo. Variklio perdavimas yra tiek sklandus, kad dažnai pagal indikatorių turėsite matyti, kas dirba. Savininkai praneša, kad mišri ekonomija su tinkamu važiavimo stiliumi gali siekti apie 40 mpg (maždaug 5,9 l/100 km), todėl tik hibridinė gamos strategija 2026 m. atrodo prasminga.

Salono apžvalga: praktiškas, patvarus ir truputį lauko stiliaus

Atidarius duris Woodland tema tęsiasi ir viduje.

  • Medžiagos ir dizainas
    Minkštos liečiamųjų zonų apdailos ten, kur remiasi rankos, tvirtesnės plastiko sritys, kur gali atsirasti įbrėžimai, ir SoftTex sėdynės, kurias lengva valyti. Woodland prideda žalios-salotinės ir oranžinės akcentus ant sėdynių, durelių apmušalų ir vairo, suteikdama subtilų lauko akcentą.

  • Sėdynės
    Priekinės sėdynės yra šildomos. Šiame eksempliare vairuotojo vieta yra elektrinė, keleivio — rankinė. Sėdynės šiame eksempliare nėra perforuotos, todėl karštame ir drėgname klimate tai gali reikšti prakaituojančias nugaras. Jei gyvenate karštame regione, tai pagrindinis komforto kompromisas. Kita vertus, atrama ilgoms kelionėms yra labai gera.

  • Informacinė sistema
    Šis automobilis turi 10 colių centrinį lietimui jautrų ekraną. Kitose komplektacijose galima rinktis didesnius ekranus, bet 10 colių vienetas veikia gerai ir netrikdo prietaisų skydelio estetikos. Sistema palaiko belaidį telefono integravimą ir šiame teste yra belaidis įkroviklis. 12,3 colio pilnai skaitmeninis prietaisų skydelis yra ryškus ir pritaikomas, pagaliau atnaujinantis RAV4 vairuotojo rodmenis iki modernių standartų.

  • Valdikliai ir pavarų svirtis
    Yra tikri ratukai garsumui ir temperatūrai reguliuoti, taip pat tradiciška PRND pavarų svirtis, ant kurios galima pailsinti ranką. Iš pradžių tai gali pasirodyti smulkmena, kol naudosite automobilį kasdien — taktilinis patikimumas svarbus.

  • Važiavimo režimai ir takų vaizdai
    Woodland turi Trail ir Snow režimus, o kamera sustiprina funkcionalumą pasirinkus Trail. Galite iškviesti šoninius vaizdus, priekinę ir galinę projekcijas bei jungtinį vaizdą, kuris vizualizuoja tai, kas po automobilio priekine dalimi. Yra įrašai apie pasvirimą, panirimą ir posvyrį, panašūs į tai, ką matote Toyota didesniuose SUV. Tai dabar naudingiausia 360° sistema RAV4 šeimoje.

  • Antroji eilė ir bagažas
    Aukštesni keleiviai gale turi oro angas ir USB-C lizdus. Galinės sėdynės sulankstomos visiškai plokščiai, todėl kraustymas tampa paprastas. Po bagažo skyriumi yra tikras atsarginis ratas, o šalia jo — 1 500 W AC inverterio lizdas, galintis maitinti stovyklavimo įrangą, aušintuvus ar baterijas. Tai išskirtinė Woodland savybė, nes suteikia praktišką energiją be aftermarket sprendimų.

  • Stiklas
    Šiame eksempliare yra standartinis stoglangis, o ne panoraminis. Tai sumažina svorį ir leido išlaikyti galvos erdvę.

Technologijos ir saugumas

Toyota vairuotojo pagalbos sistema yra viena iš geriausiai sureguliuotų klasei, kai ji gerai pritaikyta. Woodland naudoja Toyota Safety Sense 4.0 ir patirtis šiame automobilyje atitinka katalogą.

  • Lane Tracing Assist veikia sklandžiai, nėra tranki. Jaučiatės, tarsi su juo nekovotumėte.

  • Dynamic Radar Cruise Control seka greičio pokyčius aiškiai.

  • Pre-Collision sistema aptinka automobilius, pėsčiuosius, dviratininkus ir motociklininkus bei stabdo, jei praleidote įspėjimą.

  • Blind Spot Monitor ir Rear Cross Traffic Alert yra standartinė Woodland įranga.

  • Aukštesnėse komplektacijose galima rasti 3D panoraminį monitorių ir pagalbą pakeičiant juostą. Woodland kameros yra vienos funkcionaliųjų takų manevravimui.

Kai kurios patogumo funkcijos šiame eksempliare išlieka paprastesnės. Šoniniai veidrodėliai nėra automatiškai aptemdomi, o galinio vaizdo veidrodėlis yra rankinis, o ne skaitmeninis ramstis, kurį rasite aukštesnėse komplektacijose. Jei norite maksimalios patogumo komplektacijos, apsvarstykite XSE su komforto paketais. Jei norite patvarios naudingos komplektacijos, Woodland specifikacija prasminga.

Galinio rato ir vairavimo agregato analizė

Architektūra

  • 2,5 l atmosferinis keturių cilindrų variklis iš Dynamic Force šeimos

  • Hibridinis transaksas su elektriniais motorais priekyje

  • Skirtas galinis elektrinis variklis eAWD, todėl mechaninio perdavimo veleno nėra

Galia

  • 236 hp bendra galia Woodland Hybrid AWD

  • Momentinis elektrinis sukimo momentas užmaskuoja smulkius pavarų pokyčius ir palaiko tiesinę reakciją

Efektyvumas

  • Toyota nurodo patobulintą mišrią ekonomiką, palyginti su išėjusia hibridine versija

  • Realūs rezultatai priklauso nuo padangų tipo ir temperatūros. Visureikščių komplektas šiek tiek mažina magistralinį ekonomiškumą, bet atsiperka traukos privalumais, kuomet baigiasi asfaltas

Pastaba apie plug-in

  • Woodland tapatybė siejama su įprastu hibridu, parodytu čia. Jei norite įkraunamo PHEV RAV4 su ilgesniu EV nuvažiuojamu atstumu ir kai kuriose specifikacijose prieinama DC įkrova, reikės žiūrėti į kitas komplektacijas. Plug-in Woodland būtų įdomi ateities versija, bet tai nėra šios apžvalgos automobilis.

Vilkimasis ir naudingumas

Toyota kiekvienam Woodland sumontuoja gamyklinį prikabinimo elementą. Šiame eksempliare reitingas yra iki 3 000 lb, o kai kuriose rinkose RAV4 hibridai tinkamai įrengus nurodomi iki 3 500 lb. Visada patikrinkite konkretų ženkliuką, aušinimo paketą ir vietinius reikalavimus. Hibrido sklandus valdymas labai mažais greičiais palengvina mažo priekabos atgalinės manevro įstatymą į siaurą vietą daugiau nei galite tikėtis.

1 500 W inverteris bagažo skyriuje yra daugiau nei triukas vakarėliui. Jis paleis elektrinį siurblį, įkraus e-MTB baterijas, aprūpins apšvietimą stovyklavietėje arba palaikys nešiojamųjų kompiuterių ir kamerų darbą renginio dieną.

Ypatumai, kuriuos verta žinoti

  • Woodland išoriniai rūko žibintai yra tikrai geri. Ryškūs, naudingi ir integruoti. Jie iš karto atskiria išvaizdą nuo mažų apvalių žibintų kai kuriose komplektacijose.

  • Šio vieneto priekinių žibintų nėra premium projekciniai variantai iš aukštesnių komplektacijų. Šviesos galia vis tiek tvirta, bet jei dažnai važiuojate ilgais naktiniais atstumais be apšvietimo, patikrinkite galimų priedų galimybes savo regione.

  • Sėdynės šiame eksempliare nėra perforuotos. Karštuose klimatuose tai gali būti realus komforto kompromisas.

  • Ekranai. Šis Woodland turi 10 colių centrinį ekraną. Kitose komplektacijose galima užsakyti didesnius vienetus. Funkciškai 10 colių ekranas yra greitas ir gerai įskaitomas.

  • Veidrodėliai. Šiame variante nėra automatinio šoninių veidrodėlių aptemdymo. Galinio vaizdo veidrodėlis yra rankinis. Nėra lemiamos reikšmės, bet verta žinoti.

Palyginimo lentelė: Woodland vs pagrindinės RAV4 komplektacijos

ItemWoodland HybridXSE HybridGR Sport PHEV
Powertrain2.5L hybrid eAWD2.5L hybrid eAWDPlug-in hybrid eAWD
System output236 hp236 hpUp to 324 hp
TiresAll-terrain, 18 inStreet, 19 to 20 inSummer performance, 20 in
Ground clearance8.5 inAbout 8.0 inAbout 7.5 in after 15 mm drop
Roof hardwareRaised rails with crossbarsRails optional, no crossbars by defaultNo rails
Tow receiverFactory includedAvailable by package and regionNot rated on many markets
Underbody protectionNone from factoryNoneNone
Camera suiteTrail views with pitch and roll360 available360 available, sport overlays
SeatsSoftTex, heated, non-perforatedSoftTex or leather, options for perforationAlcantara-like mix, sport bolsters
SunroofStandard sunroofPanoramic availableNot available
PersonalityAdventure utilityUrban polishDriver focused performance

Rodikliai ir funkcijų prieinamumas skiriasi priklausomai nuo rinkos.

Specifikacijų santrauka

  • Variklis 2,5 l eilinis keturių cilindrų, hibridinė sistema 5 kartos

  • Bendra galia 236 hp (Woodland Hybrid)

  • Pavarų sistema elektroninė AWD su skirtu galiniu varikliu

  • Transmisija hibridinis transaksas

  • Ratai ir padangos 18 colių ratlankiai su visureikštėmis padangomis

  • Pravažumas apie 8,5 colio

  • Vilkimo reitingas iki 3 000–3 500 lb priklausomai nuo konfigūracijos

  • Maitinimo lizdas 1 500 W AC inverteris bagažo skyriuje

  • Ekranai 10 colių centrinis ekranas šiame eksempliare, 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis

  • Saugumas Toyota Safety Sense 4.0 su juostos sekimu, radaro adaptyviuoju kruizu, prieš-susidūrimo aptikimu, aklosios zonos monitoriumi, galinio eismo perspėjimu

Savininkų pastabos ir kaštai

  • Kuras
    Hibrido ekonomija yra Woodland tylioji supergalia. Net su visureikštėmis padangomis savininkai paprastai matys palankius skaičius, jei vengs agresyvaus greičio magistralėje ir palaikys tinkamą slėgį.

  • Padangos
    Visureikščių komplektai gali būti kiek brangesni ir sunkesni. Rotuokite pagal grafiką, sureguliuokite ratų geometriją po bet kokių takų smūgių ir palaikykite teisingą oro slėgį magistraliniam darbui, kad išvengtumėte protektoriaus dėvėjimosi ir triukšmo.

  • Priežiūra
    Toyota hibridai garsėja mažomis eksploatavimo sąnaudomis. Hibridinė baterija ir eAWD galinis variklis sumažina kai kuriuos tradicinius nusidėvėjimo elementus ir tuo pačiu supaprastina kitus. ToyotaCare apima suplanuotą priežiūrą 2 metus arba 25 000 mylių daugelyje regionų. Hibridiniai komponentai turi pratęstą garantiją, o traukos baterija dažnai padengiama iki 10 metų arba 150 000 mylių, priklausomai nuo rinkos.

  • Priedai
    Jei jūsų takai yra uolėti, pasidomėkite gamykliniais arba aftermarket apsauginiais skydais, kai tik dalių katalogas atsinaujins. Lengvas aliuminio priekinis skydelis gali suteikti ramybės, nepridėdamas daug svorio.

Privalumai ir trūkumai

Privalumai

  • Realūs patobulinimai, atitinkantys tai, kaip žmonės iš tikrųjų leidžiasi į nuotykius

  • Tylus, momentinis hibridinis sukimo momentas bekelei ir miestui

  • Visureikštės padangos su papildomu pravažumu, kurios nesugadina kelio elgesio

  • Standartiniai bėgiai su skersiniais, gamyklinis vilkimo kablys ir 1 500 W inverteris

  • Takų kameros su pasvirimo ir posvyrio rodmenimis, kurie iš tiesų padeda

Trūkumai

  • Nėra apsauginių skydų ir nėra papildomo pravažumo virš 8,5 colio

  • Neperforuotos sėdynės karštais orais gali jaustis lipnios

  • Šiame konkretų statyboje nėra premium projekcinių priekinių žibintų

  • Patogumo trūkumai, pavyzdžiui, neautomatiniai aptemdomi veidrodėliai kai kuriose Woodland specifikacijose

Verdiktas

2026 m. Toyota RAV4 Woodland Hybrid įsitvirtina nuolatinėje gamoje atlikdama praktiškus dalykus teisingai. Jis atrodo tinkamai be plastikinės teatralikos. Jis juda tyliai ir užtikrintai ant žemės, nes hibridinis sukimo momentas palengvina darbą mažais greičiais. Jis gerai važiuoja asfaltu, nes padangų pasirinkimas yra protingas. Jis turi įrangą, kurią vis tiek pirktumėte — nuo bėgių ir skersinių iki vilkimo kablys ir didelis bagažo inverteris. Pridėkite geriausią takų kameros sistemą šeimoje ir turite kompaktinį SUV, kuris vienodai gerai padengs mokyklinius ir bekelės dienas.

Jei norite plug-in versijos, panoraminio stogo ar visų patogumų veidrodžių ir atminties funkcijų, yra komplektacijų, kurios atitiks jūsų poreikius. Jei norite naudingo tipo tvirtumo, Woodland yra RAV4, kuris pagaliau tai įtraukia gamykliškai.

Palikite komentarą

Komentarai

tripmind

Nice balance, but I want real mpg numbers in mixed driving. A plug-in option would be sweet, but for weekend explorers this seems sane and rugged enough.

Marius

Is this Woodland truly capable off pavement or just better marketing? 8.5 in clearance helps, but no steel skid plates and no premium headlights feel like mixed signals.

roadx

wow this Woodland Hybrid looks surprisingly practical, not just off-road hype. The 1,500W inverter in the trunk is wild, but I wonder about long-term underbody protection.